Rally Crete 2015: 

Aναπολιωτάκης και Χαλκιαδάκης οι νικητές


Με απόλυτη επιτυχία, χωρίς απρόοπτα, με δυνατές μάχες και τον κόσμο να δίνει βροντερό «παρών», ξεκίνησε το Σάββατο και ολοκληρώθηκε την Κυριακή το “37ο EKO Racing 100 Rally Κρήτης”, 3ος αγώνας της χρονιάς για το Πανελλήνιο Κύπελλο Ασφάλτου. 

Τα αθλητικά σωματεία Α.Ο.Κ. και ΦΙ.Μ.Α., έχοντας δίπλα τους το Δήμο Ηρακλείου, το ΔΟΠΑΦΜΑΗ και την Περιφέρεια Κρήτης, οργάνωσαν έναν αγώνα πρότυπο σε όλα τα επίπεδα.

Κύριο χαρακτηριστικό του αγώνα οι πολύ δυνατές μάχες, με όλες τις θέσεις να κρίνονται στην τελευταία ειδική διαδρομή. 

Μεγάλοι νικητές, όχι εύκολα, οι Γιώργος Αναπολιωτάκης-Αλέκος Χαλκιαδάκης με Seat Ibiza KitCar, που οδήγησαν στο όριο χωρίς λάθη, τέθηκαν επικεφαλής από τη 2η ειδική και κατάφεραν να κρατηθούν στην κορυφή μέχρι το τέλος.

Στη 2η θέση για μόλις 5 δευτερόλεπτα βρέθηκαν οι Μανόλης Πιτσάκης-Γιώργος Πολυζώης με Mitsubishi Lancer 10ης γενιάς, που και αυτοί οδήγησαν στο όριο χωρίς λάθη, κερδίζοντας τέσσερις από τις επτά ειδικές διαδρομές του αγώνα. 




Ταχύτατοι και εντυπωσιακοί και οι “NIKON”-Νίκος Πετρόπουλος με Mitsubishi Lancer Evo 9, που αρχικά πίεσαν και αυτοί, στη συνέχεια όμως δεν μπόρεσαν να ακολουθήσουν το ρυθμό των δύο μονομάχων και περιορίστηκαν στην 3η θέση. 

Στη μάχη της 4ης θέσης επικράτησαν οι νικητές της F2 Γιάννης Νικολιδάκης-Μάνος Πετούσης με Peugeot 106 Rallye, αφήνοντας 5ους τους Μπάμπη Πατσουράκη-Γιώργο Ζωφάκη με Citroen C2 R2. 

Έξι δευτερόλεπτα πιο πίσω, στην 6η θέση, τερμάτισαν Αντρέας Περάκης-Κώστας Κουρουγκιαούρης με Peugeot 206 KitCar και μόλις τρία δευτερόλεπτα πιο πίσω οι Λευτέρης Αλυγιζάκης-Μιχάλης Χατζηδάκης με Mitsubishi Lancer Evo 9, που όμως στη 2η ειδική είχαν σκασμένο ελαστικό. 

Στην 8η θέση τερμάτισαν οι νικητές της κλάσης Ν2 Μιχάλης Ανταλουδάκης-Νίκος Πλουμής με Peugeot 106 Rallye, ακολούθησαν οι Μιχάλης Ζερβάκης-Γιάννης Βρανάς με Peugeot 205 και στη 10η θέση τερμάτισαν οι Γιώργος Περουλάκης-Λευτέρης Σαρρής με Honda Civic, που ταλαιπωρήθηκαν σε όλο τον αγώνα από μηχανικό πρόβλημα.





Οι Μάνος Δημητρίου-Ελένη Μαλακτάρη με Citroen Saxo VTS στην προτελευταία ειδική, ενώ βρίσκονταν στην 5η θέση, «έμειναν» από υδραυλικό τιμόνι και κατάφεραν να τερματίσουν 11οι, και 12οι τερμάτισαν οι Στέλιος Μιχαηλάκης-Νίκος Λιγοψυχάκης με Subaru Impreza. 

Μεγάλοι άτυχοι του αγώνα οι περσινοί κυπελλούχοι Νίκος Καρπάνος-Δημήτρης Καρπάνος, που στη 2η ειδική διαδρομή υπερθερμάνθηκε ο κινητήρας του Mitsubishi Lancer Evo 10 και εγκατέλειψαν. 

Έτσι το “37ο EKO Racing 100 Rally Κρήτης” πέρασε στην ιστορία σαν ένα από τα καλύτερα των τελευταίων χρόνων και οι οργανωτές ανανέωσαν το ραντεβού τους για του χρόνου, ίσως ένα μήνα νωρίτερα, με την ελπίδα ότι ο αγώνας θα μετράει στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα.

Φανερά ικανοποιημένος από την εξέλιξη του αγώνα ο μεγάλος νικητής Γιώργος Αναπολιωτάκης τόνισε: «Είμαστε απόλυτα ικανοποιημένοι. Ευχαριστώ όλους τους αφανείς ήρωες που έχουν δουλέψει αρκετά για να έρθει το αποτέλεσμα. Κάναμε ένα πάρα πολύ καλό αγώνα, χωρίς λάθη. Ο Μανόλης Πιτσάκης οδήγησε πάρα πολύ γρήγορα, είχαμε μια κόντρα σε όλες τις ειδικές και όλες ήταν με πολύ μικρές διαφορές. Θέλαμε τη νίκη γιατί στο Ράλι του Βόλου είχαμε εγκαταλείψει και μας είχε φέρει πίσω στο Πανελλήνιο Κύπελλο. Τώρα με την εγκατάλειψη του Καρπάνου επανερχόμαστε στο προσκήνιο». 

Ο συνοδηγός του Αλέκος Χαλκιαδάκης πρόσθεσε: «Πήγαν όλα όπως τα είχαμε σχεδιάσει. Δουλέψαμε πάρα πολύ, ετοιμαστήκαμε πάρα πολύ καλά, μας ετοίμασαν το αμάξι πάρα πολύ καλά και δικαιωθήκαμε». 

Ο δεύτερος στη γενική Μανόλης Πιτσάκης θεωρεί ότι «ήταν ένας πάρα πολύ ωραίος αγώνας, ο οποίος εξελίχθηκε σε ντέρμπι. Κέρδισε ο καλύτερος. Εμείς κερδίσαμε τις τέσσερις από τις επτά ειδικές, αλλά οι Αναπολιωτάκης-Χαλκιαδάκης νομίζω ότι άξια κέρδισαν τον τίτλο της 1ης γενικής. Εμείς είμαστε ευχαριστημένοι από την επίδοσή μας και από το νέο αυτοκίνητο. Ευχαριστούμε τους χορηγούς μας». 




Ο συνοδηγός του Γιώργος Πολυζώης θεωρεί ότι «ήταν καλή η επιλογή να γίνει το ράλι το Μάιο, γιατί βοηθά τον κόσμο να έρθει στα βουνά. Ήταν ένας επιτυχημένος αγώνας». 

Ο Γιάννης Νικολιδάκης (με συνοδηγό τον Μάνο Πετούση) τερμάτισε στην 4η θέση και, όπως είπε, «είμαστε ικανοποιημένοι. Δεν πιστεύαμε ότι θα τρέχαμε καν λόγω κάποιων προβλημάτων που είχε το αυτοκίνητό μας. Χωρίς το μηχανικό μας τον Παναγιώτη Πετρούτσο και το φανοποιό μας Γιάννη Σφίγγο δε θα ήμασταν στην αφετηρία. Σκοπός μας ήταν ο τερματισμός και τα καταφέραμε». 

Από την πλευρά των διοργανωτών, ο πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής κ. Μανόλης Διακάκης τόνισε: «Όλοι είναι ευχαριστημένοι, αγωνιζόμενοι, θεατές και οργανωτές. Ήταν ένας πάρα πολύ καλός αγώνας, αν όχι ο καλύτερος που έχει γίνει ως τώρα».